• Zwroty i reklamacje

Ogólne warunki zwrotu produktu zakupionych w sklepie online Dlaniej

  • Jako Konsument masz prawo odstąpić od zakupu do 14 dni od otrzymania od nas towaru bez podania przyczyny.
  • Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar jest w stanie niezmienionym - ze względu na bezpieczeństwo i higienę, kosmetyk nie może być używany, a opakowania zwracanych kosmetyków powinny być nienaruszone.
    W przypadku produktów uszkodzonych lub z wadami, przez które produkt jest niepełnowartościowy, prosimy wykonać Reklamację.
  • Jako Konsument zwracający towar, ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty opakowania czy  odpowiedniego zabezpieczenia paczki).
    Przy odsyłaniu zwracanego towaru, zalecamy korzystanie z usług sprawdzonych firm kurierskich lub przesyłek z potwierdzeniem nadania. Nie bierzemy odpowiedzialności w przypadku zagubienia paczki przez firmę przewozową.
    Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  • Zwrot płatności następuje tą samą metodą płatności, jaką opłacono zamówienie.  W przypadku zamówień, przy których wybrano płatność przy odbiorze - prosimy o numer konta, na który ma być wykonany zwrot pieniędz

Potrzebujesz pomocy? Masz pytania? Skontaktuj się z nami (sklep@dlaniej.com.pl)

Jak działają zwroty na naszym sklepie?

 

  1. Przygotuj paczkę do wysyłki
    Pobierz formularz zwrotu tutaj, a następnie wypełnij go.
    Zapakuj zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka. Zabezpiecz paczkę, by nie została uszkodzona w transporcie.
  2. Zapakuj zwracany towar
    Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

  3. Wyślij przesyłkę

    Adres do zwrotów:
    Dla Niej - Mateusz Bażela
    os 2 Pułku Lotniczego 6/52
    31-867 Kraków

  4. Oczekuj na wiadomość
    W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu. O decyzji zostaniesz poinformowana drogą mailową. 

 

  • Sklep zamknięty

Sklep w budowie